czwartek, 1 września 2011

Pierwsze CANDY cukieraski

Już prawie 10000 odsłon po 6 miesiącach to mój mały sukces, nie powiem :) jest to okazja do świętowania i obdarowania podglądających moje wypociny. Tak więc ogłaszam wszem i wobec moje pierwsze candy! Zasady dla przypomnienia:
1. Osoby chętne do wzięcia udziału w zabawie zostawiają komentarz pod tym postem do 28 września
2. Następnie zostawiają info o candy u prosiakusa na swoim blogu podlinkowując zdjęcie
3. Osoby nieprowadzace bloga podaja maila w komentarzu pod postem.
4. Dodaj mnie do obserwowanych :) lub umieśc na facebooku info o mojej zabawie podajac w komentarzu linka do tego zapisu :)
5. Czekaj cierpliwie do dnia moich urodzin na losowanie.

Do wygrania ponad 25 serwetek,okrągłe kolczyki i... super filiżaneczka do zadekupażowania (patrz na moim blogu już je robiłam)
ZAPRASZAM SERDECZNIE!

32 komentarze:

Aleksandra Nut pisze...

To ja będę pierwsza, jesli blogger doda mój komentarz.
http://aleksandranut.blogspot.com/
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Moje gratulacje "małego sukcesu" i śle życzenia następnych przynajmniej 10 000 odsłon;)
a2a[at]op . pl
PS.I niecierpliwie oczekuję Twoich urodzin;p

Gucio pisze...

I ja się ustawię w tej krótkiej kolejce:)
gucio85@op.pl

Anonimowy pisze...

Wspanialy pomysl i zycze cudownych wypocin i fantastycznych pomyslow w katrgorii dekupaz t.chajkowskamalpaop.pl

Moje Brzydactwa pisze...

Ja się bardzo chętnie zapiszę :)
Pozdrawiam

marrika91 pisze...

gratuluję sukcesu i ustawiam się w kolejce
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=237579116287780&id=100000320245735 tu jeszcze raz a2a[at]op.pl oto link do fb...

Natalia pisze...

jeste chętna, z miłą chęcią się zapisuję!:)pozdrawiam

renataa25 pisze...

Bardzo chętnie się zapiszę:)))

cohenna pisze...

Przyłączam się do zabawy
cohenna.yoyo.pl

kjujik pisze...

skoro świętujemy to wszystkiego najlepszego dla wszystkich a głównie dla Ciebie;)a ja ustawiam się w kolejeczce:) kjujik666@gmail.com

justysias7000 pisze...

Gratuluję tylu odsłon i życzę jeszcze wieeelu;) Na candy z chęcią sie zapisze:)
pozdrawiam serdecznie

kasiuleczka pisze...

gratuluje tylu odslon i chetnie sie zapisuje na Twoje cukieraski.

Anonimowy pisze...

To ja też się zgłoszę : )

Mój e-mail : jaga15@autograf.pl

Pozdrawiam, Jagoda

arimor pisze...

Ojej, chętnie podjęłabym próbę (choć pewnie niezbyt udolną) stworzenia filiżanki podobnej do tych, które prezentowałaś na blogu, dlatego chętnie przyłącze się do zabawy. Pozdrawiam słonecznie w ostatnie słoneczne dni roku!

arimor@o2.pl

dudqa pisze...

Cudne serwetki, zapisuje sie z wielką przyjemnością. Gratuluje również tak licznych odwiedzin

ania.n pisze...

Witam
Zapisuje sie i ja.
ania_reg@poczta.onet.pl

Zapałeczka pisze...

Ustawiam się niecierpliwie w kolejce :) i serdecznie pozdrawiam

Asia pisze...

Z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam
Asia
www.pistacjeimaliny.blogspot.com

Kathinna pisze...

Świetna filiżanka!
Staję w kolejce :)
Zapraszam też do siebie na słodkości :)
pozdrawiam z Wyplatanych Opowieści :)

izary pisze...

takie statystyki zawsze poprawiają humor, więc z wielka chęcią zapisuję się i ja, :)

Dzieła Madame pisze...

gratuluję:)
a na zestaw do decu muszę się zapisac :)

Anonimowy pisze...

Witam!
Przyłączam się z chęcią do zabawy! Bardzo bym chciała spróbować zrobić coś techniką decupage!
eskafloreska1@wp.l

Agnieszka pisze...

ooo!! jakie słodkości. z chęcią postoję w kolejce. może mi się poszczęści w losowaniu

thuskawka pisze...

ale fajne Candy. również ustawiam się w kolejce ;)

Decogaleria pisze...

Z przyjemnością zapisuje się na Twoje candy, licząc że uda mi się przygarnąć takie fajne cukierasy. Pozdrawiam i gratuluję sukcesu.

katka pisze...

Zgłaszam się z wielką chęcią :)
kati.sc625[at]interia.pl

LavInArt pisze...

Ustawiam się z wielką przyjemnością i już Cię obserwuję :)

CzarnaKobietka pisze...

To i ja spróbuję swojego szczęścia:)

raeszka pisze...

I ja się chętnie przyłączę do zabawy :).

zancia pisze...

i ja ustawiam sie w kolejce ;)

Magdalena pisze...

I ja dołączam do zabawy :-) Pozdrawiam