niedziela, 5 maja 2013

Ameryka black and white

Najlepsze pomysły rodzą się w ... Polanicy Zdroju. Siedząc przy śniadaniu i patrząc na czarno-białe zdjęcia p. Stefana Arczyńskiego na ścianie natchnęło mnie, że podkładki muszą być black and white i nawiązywać do tematyki fotografii- Stanów Zjednoczonych XX wieku. Zaraz po powrocie zabrałam się do dzieła, wyszukałam zdjęcia i pierwszy raz wykorzystałam papier śniadaniowy i własną drukarkę do ich produkcji. Nie jest to łatwe zadanie, ale pierwsze koty za płoty i mam nadzieję, że podkładki spodobają się ich nowemu właścicielowi :)
Edit posta ze względu na dodane w końcu zdjęcia z Polanicy Zdroju
Zdjęcia zaczerpnęłam z:

3 komentarze:

Olek pisze...

Podkladki prezentuja sie przeslicznie, Pani Psor! Dzie-ku-je! :D

Pisara pisze...

Na zdrowie Oluś, na zdrowie ;)

Anonimowy pisze...

Moja droga tym mnie rozbroiłas :) Dordrecht pozdrawia ;)