środa, 23 lutego 2011

Ping pong

Jestem typową ignorantką tematu- tenis stołowy nazywam ping pongiem, a rakietkę doń paletką. Dopóki nie spotkałam profesjonalistki zajmującej się tą sprawą zawodowo, uchodziło mi to na sucho. Mistrzyni Polski i Europy w tenisie stołowym za każdym razem poprawiała mnie mówiąc, że paletka to taka piękna ryba, ale jej narzędziem pracy jest rakietka. Postanowiłam więc tę sprawę zmienić: podarowałam jej prawdziwą, jedyną w swoim rodzaju PALETKĘ DO PING PONGA.

Wg Wikipedii:
Paletka (Symphysodon aequifasciata) – gatunek ryby z rodziny pielęgnicowatych, żyjących w dorzeczu Amazonki. Osiągają ok. 12,5 cm długości ciała
Rakietka składa się z deski i dwóch specjalnych, gumowych (kauczukowych) okładzin. Dopuszczalne są tylko czerwono-czarne kolory rakietki.

A oto moja interpretacja tematu:


Brak komentarzy: