piątek, 5 sierpnia 2011

Servant

Czy podać coś waćpannie?
Poproszę filiżankę aromatycznej, mocnej kawy z mlekiem :)
Do usług
...
I przychodzi służący, ewentualnie kelner z tacą i podaje mi cudowny kawowy napar, aromatyczny zapach kawy unosi się w całym domu, a ja.... budzę się ze snu!

Owe tace były dwie, a ja głupia c... kupiłam tylko jedną (koszt- jak zwykle 2 zł) i żałuję tego czynu okropnie :( Tackę zeszlifowałam do gołego drewienka, zabejcowałam, środeczek pomalowałam jasną farbą, serwetkę sztukując i kombinując nakleiłam i po raz pierwszy podjęłam próbę bielenia drewna. Efekt jak na pierwszy raz może nie powalający, ale też nie szpetny. Ten mały kawałek deseczki okazał się bardzo przyjemnym materiałem do ozdabiania i dlatego nie mogę przeżyć tej drugiej.
tu widac moje pierwsze próby bielenia,może nie dośc dokładnie, ale...

Brak komentarzy: